De vereniging ondersteunt de leden bij hun afbouwproces door informatie te verstrekken, te luisteren en door de mensen een hart onder te riem te steken. Via de website, e-mail en nieuwsbrieven ontvangen de leden informatie over de meest recente ontwikkelen.

Niet-leden kunnen natuurlijk ook bij ons terecht. We zijn geen behandelaars en ieders afbouwproces is weer anders, dus kunnen we geen inhoudelijk advies geven. Wel kunnen we helpen met verwijzen naar informatie en kunnen we handvatten bieden voor het contact met de behandelaar of de zorgverzekeraar.

We zijn een patiëntenvereniging; veel van onze bestuursleden hebben zelf ook een afbouwverhaal. Een luisterend oor zult u altijd bij ons vinden.