Lidmaatschap

Wilt u ook dat de vereniging opkomt voor de belangen van patiënten die verantwoord hun medicatie willen afbouwen?
Heeft u hulp nodig bij uw eigen afbouwproces?
Zoekt u informatie over dit onderwerp?
Wilt u op de hoogte gehouden worden van de meest recente ontwikkelingen?
Of wilt u ons om een andere reden steunen!

Word dan lid van de Vereniging Afbouwmedicatie.
De contributie bedraagt € 10,00 per jaar.

Uw lidmaatschap ondersteunt de vereniging bij het geven van voorlichting aan patiënten en zorgverleners en bij de (juridische) strijd om afbouwmedicatie in het basispakket van de zorgverzekering opgenomen te krijgen. Bent u zelf aan het afbouwen? Als lid krijgt u toegang tot nuttige documenten om uw eigen afbouwtraject te ondersteunen. Bovendien houdt de vereniging u op de hoogte van de laatste ontwikkelingen, bijvoorbeeld op het gebied van vergoeding van afbouwmedicatie.

Vanzelfsprekend organiseren wij ten minste 1 maal per jaar een algemene ledenvergadering waarin wij netjes verslag uitbrengen van al hetgeen wij hebben gerealiseerd en hoe er met de financiën van de vereniging is omgesprongen. Ook brengen wij u dan van allerlei nieuws in het kader van afbouwmedicatie op de hoogte.
Meld u hier aan als lid!