Maastricht, 10 april 2024

De Amerikaanse Adèle Framer merkte hoe moeilijk zij kon stoppen met antidepressiva en startte een plek waar mensen met dezelfde problemen digitaal bij elkaar kunnen komen.

Inmiddels kan ze namens duizenden mensen spreken en stelt ze die ervaringskennis beschikbaar.

Dokters; laat deze bijscholingskans niet liggen en hoewel u er geen punten voor krijgt; trek uw profijt ervan!

Morgen brengen we de recent uitgekomen Maudsley Deprescribing Guidelines aan de orde, die er niet was gekomen als de twee Londense auteurs (a.s. psychiater en professor psychofarmacologie) niet zelf onttrekkingsklachten aan den lijve ondervonden.

Vragen van u en uw patienten zijn te allen tijde welkom via info@verenigingafbouwmedicatie.nl

Pauline Dinkelberg, voorzitter Vereniging Afbouwmedicatie