23 februari 2020

De huishoudbeurs; voor veel mensen een onverwachte plek om onze vereniging te treffen.

Maar we kijken inmiddels terug op 2 zeer geslaagde beursdagen met veel belangstelling voor onze stand. Vandaag, zondag, onmoetten we opvallend veel zorgprofessionals, die te maken krijgen met problemen van hun patiënten bij het afbouwen. Velen van hen hebben nog nooit van afbouwmedicatie gehoord en nemen enthousiast informatie mee om er op hun werkplek over te kunnen vertellen.

De Huishoudbeurs duurt nog tot en met zondag 1 maart. We hopen u er te zien!

Mensen die tijdens de beurs lid worden van onze vereniging krijgen een paar relaxsokken met ons logo of een afbouw-dagboek met veel praktische info cadeau. Dit aanbod geldt ook voor de ‘thuisblijvers’ die via de website lid worden. Zij krijgen het cadeau naar keuze thuisgestuurd.

Een impressie van onze stand;