Depressielijn weer actief

Vanaf morgen dinsdag 1 september gaat om 10.00 uur de Depressielijn weer de lucht in. De afgelopen maanden hebben we hard gewerkt om dit voor elkaar te krijgen. Met onze bureau vrijwilliger Jasmijn Noorlander en een enthousiaste groep van ervaringsdeskundige vrijwilligers is het geluk het rooster voor alle werkdagen met drie shifts te vullen. Ongelooflijk fijn dat het op zo’n korte termijn gelukt is. Dat we naast onze supportgroepen nu ook in het 1 op 1 contact mensen met een depressie of hun naasten een luisterend oor kunnen bieden..
Telefoonnummer Depressielijn: 088-5054334

Wil jij je ook inzetten?

Zou jij ook een van die vrijwilligers willen zijn aan de telefoon? Stuur dan je gegevens naar depressielijn@depressievereniging.nl o.v.v. depressielijn. Je ontvangt dan het profiel. We hebben het rooster nu gevuld, maar wanneer de drukte op de lijn toeneemt kunnen we vast extra mensen gebruiken.

Woord van dank!

Het weer in het leven kunnen roepen van de Depressielijn is dankzij de steun van Janssen-Cilag B.V. mogelijk gemaakt. (Opmerking VA: check wat er met uw gegevens gebeurt! Dit is nl een farmaceutisch bedrijf) Zij vinden het belangrijk dat helemaal in deze tijd met Corona mensen met een depressie extra ondersteuning moeten krijgen. Wij zijn hen hiervoor erg dankbaar en vertrouwen erop met de vrijwilligers een waardevolle ondersteuning van te gaan maken.

Bekend maken van het bestaan, help jij ook mee?

Met onderstaande afbeeldingen zullen we op onze socials aandacht besteden aan het bestaan van onze Depressielijn. Help jij ons de Depressielijn bekend maken zodat mensen met een depressie of hun luisterend oor steun mogen ervaren door een telefoontje met een van onze vrijwilligers. Deel dan ook onze bericht in jouw eigen netwerk.